Menu

Ryzyko zapalenia serca u nastolatków po szczepionce Pfizer przeciw COVID-19

18 czerwca, 2021 - Szczepionki
Ryzyko zapalenia serca u nastolatków po szczepionce Pfizer przeciw COVID-19

„Siedmiu amerykańskich chłopców w wieku od 14 do 19 lat otrzymało zastrzyki Pfizera w kwietniu lub maju 2021 r. i w ciągu kilku dni pojawił się ból w klatce piersiowej. Badania obrazowe serca wykazały zapalenie mięśnia sercowego”. [ Źródło: globalnews.ca ]

Pomimo twierdzeń, że genetycznie modyfikowane szczepionki przeciw COVID-19 produkowane przez Pfizer i inne firmy farmaceutyczne są rzekomo „udowodnione” jako bezpieczne, doniesienia o poważnych skutkach ubocznych i związanych z nimi zgonach, wciąż rosną na całym świecie.

Przegląd w Norwegii potwierdził niedawno, że szczepionka Pfizer była prawdopodobnie odpowiedzialna za zgony starszych pacjentów po szczepieniu przeciwko COVID-19. Indie również prowadzą własne dochodzenie w sprawie zgonów związanych ze szczepionkami przeciw COVID-19. Doniesienia o pozornie zdrowych osobach umierających z powodu zakrzepów krwi po otrzymaniu szczepionki AstraZeneca stają się już rutyną.

Polecam również artykuł: “Zagrożenia związane ze szczepionkami przeciw COVID-19 nie są odpowiednio ujawniane.

Źródło: https://www.dr-rath-foundation.org/2021/06/heart-inflammation-risk-in-teens-after-pfizer-covid-19-vaccine-being-investigated

Zarejestruj się tutaj, dowiedz się więcej i skorzystaj z wielu zalet. 
Rejestracja do niczego nie zobowiązuje!

Spread the love
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x